Výběr z tvarů, materiálů a systému uchycení brzdových botek MAX1 je tak široký, že každý cyklista najde přesně to, co hledá. Budete překvapeni účinností Vašich brzd po výměně za nový materiál.
Naše brzdové botky se vyrábějí z nekvalitnějších materiálů. Každý model má své jasné určení a kompatibilitu.

Základní rozdělení botek:

  • Montáž na tzv. dřík - botka je vybavena dříkem bez závitu (kovové tělo botky)
  • Montáž na imbusovou matku - na těle botky je závit, na který se šroubuje speciální matka na imbusový (HEX) klíč

Botky pro horská kola rozpoznáte zpravidla tak, že jsou delší s větší brzdnou plochou. Botky pro silniční kola jsou naopak menší a kratší. Obě varianty se výrábějí v provedení klasickém - brzdná směs je součástí těla botky (po spotřebě brzdové směsy se botky mění celé) nebo ve výměnné variantě (brzdná směs je oddělená od těla botky, po obrždění se mění pouze "náplň").